Konto Premium i ,,jednorazowa płatność,,

Discussion in 'Sekcja Polska' started by .killer., Jun 7, 2021.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. .killer.

    .killer. Junior Expert

    (*****)
    Gram od ponad 7lat, zakupiłem w tym czasie premke może ze 3-4 razy, a tu nagle co?
    Siedze sobię na plaży w Sarbinowie, telefon bzyk bzyk 39.99zł mniej na twoim koncie. No myśle suuuper, czmu by nie. Sprawdzam bank i maila, co widzę? ,,Twój Premium / 1 mies. dla gry Drakensang Online został pomyślnie automatycznie przedłużony. Dzięki temu nadal będziesz mogła/mógł czerpać korzyści ze wszystkich udogodnień w grze." No ekstra, teraz w chodzę do gry i co czytam ,,prem 1/mies. Jednorazowa opłata w wysokości 39.99 przez 1 miesiąc"
    Zrobili sobie z tego abonament. Karty z PayPal usunięte, maile usunięte
    Premium / 1 mies. PayPal 06.07.2021 aktywny / wypowiedziany
    Podstawa do podania ich do UOKiK. Standardowo napisana reklamacja. Pieniędzy nie odzyskam wiem to, czy czuje się zrobiony ***** ? Owszem. Czy kupie coś u nich kiedyś? Takiego.
    Lubie wspierać gry FreeToPlay, ale już nie tej.
    Zobaczcie sobie sami, żebyście sami się nie zdziwili potem.
     
    Last edited by moderator: Jun 8, 2021
  2. BA_Orion

    BA_Orion Count Count

    Po pierwsze, usunąłem jawne pomówienia. Przypomnę tylko, że za ich wygłaszanie można otrzymać punkty i blokadę konta.
    Po drugie, już ważniejsze. Zgodnie z OWH, punkty 7.3 i 7.4