Drakenpedia

Discussion in 'Sekcja Polska' started by Kernelly, Oct 26, 2022.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Tags:
  1. Kernelly

    Kernelly Junior Expert

    Witam bardzo serdecznie. Gram w Drakensang Online od 2011 roku z przerwami i od zawsze ceniłem jego zawartość. Mam na myśli sztukę w jaką okrawali grę twórcy, fabułę oraz detale i tak zwane easter eggi. Z tej racji od ponad roku pracowałem nad pewnym fanowskim projektem który wymownie nazwałem Drakenpedią. Jest to swego sortu Wiki na której będzie wszystko związane z Drakanią, ale ze szczególnym naciskiem na infografiki, streszczenia biografii postaci i złoczyńców oraz lokacji, stare grafiki używane na forum oraz w grze jako przypominajki i porównywarki jak było kiedyś, a jak ma się świat Drakanii dzisiaj. Po za tym Drakenpedia to Wiki na której nowi gracze będą mogli znaleźć dokładne dropy z ważnych ewentów i lokacji na różnych trudnościach oraz wiele innych cennych informacji. Przede wszystkim jest to fanowska strona z sercem, tworzę ją od ponad roku, najpierw jako odrębny fanowski serwer Drakensanga na Discordzie, a od ponad miesiąca również jako stronę internetową. Bardzo serdecznie zapraszam wszystkich fanów Drakensanga do kontrybucji i kontaktu w razie chęci współpracy (Discord: Kernelly#1945).
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do sprawdzenia naszych artykułów które już są w dużym stopniu podokańczane!

    https://drakenpedia.fandom.com/wiki/Drakenpedia_Wiki
     
    BA_Bastet and мasa_grimm like this.
  2. Spide

    Spide Active Author